HTML

Márk kínai blogja

Sziasztok! Itt nyomon követhetitek egy éves kínai száműzetésemet.

Friss topikok

  • Kinaismárk: @napenergia: nem tudom, de ha valahol látok ilyet, akkor megkérdezem (2009.04.30. 15:23) a hetem
  • orangeman: ja azokat én is szeretem hogy macska lenne hmmm asszem nem baj (2009.03.17. 13:30) erős idegzetűeknek
  • sindbad: Hozzászólnék, de még nincs mihez?!:-))) (2009.02.12. 15:56) xian
  • Misikape: Kína gyönyörű! jó utat! (2009.02.11. 18:25)
  • Sáfrányos: édes, citromos majonéz???? rajottem.blog.hu/2008/12/12/majonez (2008.12.12. 15:41) ppp

Linkblog

ppp

2008.11.24. 08:53 Kinaismárk

az elmúlt két nap eseményei közt nem szerepelt semmi jelentős. Tegnap reggel elbicikliztem boltba, és vettem kenyeret (bagettot, ami nem édes) meg egy sonkát, ami mondjuk nem sonka, de mindegy, és azt még megkoronáztam Gergő édes-citromos majonézével, és máris lett szendvicsem. Remeknek nem nevezném, de olcsónak legalább olcsó volt. Aztán délután tanulás imitálása című kis perfonmanszomat adtam elő, amit sajnos este félbe kellett szakítanom angolinvázió miatt. Lementünk a kisboltba (kettő van, a Happy Lady, és az Angry Man, mi az előbbit preferáljuk), és megkezdődött a vasárnap esti csoportosulás. Miután a hőmérséklet lehűlt mínusz 120 fok alá, fogtuk magunkat, és felmentünk Tom és Jerryt venni. Valamelyik angol vette, hogy majd ezt nézi kínaiul, és akkor hű de megtanul, de nem esett le neki, hogy a Tom éa Jerry szövegkönyve nem túl megterhelő, és vaskos. Ekkor megérkezett pár koreai is, és rádöbbentem, hogy akoreai feleség-project is borulni látszik, mert a koreai nők télen nem borotválkoznak, mert a lábszőr melegít....

Kb. éjfél körül visszatértem szobába, mert ma már hétfő van, és friss, és kiphent és üde akartam lenni. Hát ez nem jött össze. Ráadásul szövegolvasás órán olyan történt velem eddig mint semmi, annyira unatkoztam (8-adik órája ugyanannál az olvasmánynál vagyunk, amit én már kívülről tudok), hogy az unalom miatt fizikai fájdalom járta át a testem, ami feljutva a fejemig majdnem ájulást okozott, de időben kicsöngettek, így utolsó erőmmel el tudtam hagyni a tantermet. Utána meg vettem kaját, és már meg is tanultam holnapra, mert a kedvenc magyar sportolónkról kell fogalmazást írni, és ez nekem elég rövidre sikeredett.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kinaismark.blog.hu/api/trackback/id/tr23785361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása