HTML

Márk kínai blogja

Sziasztok! Itt nyomon követhetitek egy éves kínai száműzetésemet.

Friss topikok

  • Kinaismárk: @napenergia: nem tudom, de ha valahol látok ilyet, akkor megkérdezem (2009.04.30. 15:23) a hetem
  • orangeman: ja azokat én is szeretem hogy macska lenne hmmm asszem nem baj (2009.03.17. 13:30) erős idegzetűeknek
  • sindbad: Hozzászólnék, de még nincs mihez?!:-))) (2009.02.12. 15:56) xian
  • Misikape: Kína gyönyörű! jó utat! (2009.02.11. 18:25)
  • Sáfrányos: édes, citromos majonéz???? rajottem.blog.hu/2008/12/12/majonez (2008.12.12. 15:41) ppp

Linkblog

erős idegzetűeknek

2009.03.16. 11:50 Kinaismárk

a vasárnap eseménytelenül telt, olyan szinten nem tanultam a hétvégén, hogy fel sem tűnt, hogy az egész iskolai cuccomat a péntek délben ebédelés cljából kiválasztott vendéglátóipari egységben felejtettem, csak tegnap este, amikor rendet akartam rakni az asztalomon, ami meglepően üres volt. Ma meg voltam óvodázni, az álmos, boldog, szomorú, ijedt, és dühős szavakat akartam megtanítani. Nem tudom, hogy sikerrel jártam-e de az arckifejezésekkel hatalmas sikert arattam, amikkel demonstrálni próbáltam, az éppen tanítani kívánt lelki állapotot. De szerintem elégedettek velem. Ámen.

A mai nap mélypontja, és talán az egész kínai tartózkodásé a következő volt.

(megrázó részek következnek)

elfogyott a fogkrémem.

 

Nem ám, nem is ez volt. Épp arról volt szó, hogy lehet-e enni az utca melletti árusoknál, amikor tanárbácsi megkérdezte, hogy szoktunk-e ilyen utcán grillezett birkahúst enni (Ez gyakori, hogy kimennek egy grillsütővel, és pálcákra tűzdelt hússal, hallal, zöldséggel, mantou-val, aztán amit kiválasztottál ezek közül a megsütik neked fillérekért - a grillsütőt persze nem sütik meg) Erre nagyjából mindenki serényen bólogatott, hiszen a régi lépcsőparti hangulatának egyik nagy emelője volt a lépcső lábánál lévő ilyen árus, aki egy yuan-ért árulta a fenn említett birkahúst, és persze mi meg ettük. Na szóval, hogy a lényegre térjek, a tanár mondta, hoyg ezek a birkahúsok 99%-a macskából vagy még rosszabb esetben patkányból van. Azóta nem merek enni semmit sem, amiben hús van, még a padlizsánnal is hadilábon állok.

 

én megmondtam, hogy csak erős idegzetűeknek. most meg vessetek magatokra

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kinaismark.blog.hu/api/trackback/id/tr231005188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Renibaba 2009.03.16. 14:14:46

Basszus Márk... mi imádtuk azokat a saslikokat...

sindbad 2009.03.16. 17:29:58

Ne izgulj! Itthon az a pletyka járja, hogy azért nincsenek Mon halott kínaiak, mert megesszük őket a kajáldákba..:-)))
Szerintem nagyon finom!!!

orangeman · http://chengyu.blog.hu 2009.03.17. 13:30:17

ja
azokat én is szeretem
hogy macska lenne
hmmm
asszem nem baj
süti beállítások módosítása