a sajtónyelv tanár megint beteg, szóval félek a ma este társasági élettel fog telni, szóval amíg ráérek megörvendeztetlek titeket egy újabb bejegyzéssel. Mamóka óráján fel kellett volna olvasnom a Liszt Ferencről írt kis remekművemet, de nem tudom mit történt, de olyan szinten beparáztam kinn a pódiumon, hogy csak elhadartam valamit, aztán kész. Tényleg nem tudom mi ütött belém, hiszen Mamórán rendszeres napirendi pont, hogy házi feladatomat felolvasom mindenki előtt, talán Wipke a penészszagú német művészlány átható tekintete hozott zavarba. Aki már látott szemüveges békát gúnyosan pislogni, át tudja érezni, amit én éltem át. Barzalom.
A gazdasági világválság itt is érezteti hatását, nemcsak a vas megyei ingatlanpiacon (bezony olvasom a vasnepe.hu-t), mert a mosás felment 4-ről hat yuanre, ráadásul a mosóport is neked kell vinned, amit én annyira nem bánok, mert így legalább van okom átmenni a kisboltba mosóport venni, és látni az én édes plátói szerelmemet a boltos lányát. Pár hete egy lépcsőparti alkalmával ismertem meg, amikor megkérdezte, hogy kinyissa-e a sörömet. Ráadásul másnap adott egy nyalókát is, kólásat, a kedvencemet, és ez volt a jel, hogy összeillünk.
Egyébként felkersett egy evangélikus lelkész, hogy jönnek ki Nanjingba, meg shanghaiba, é van-e kedvem találkozni velük, én meg mondtam, hogy persze, legalább hallok magyar szót, ami nem Gergőtől származik. Bájdövéj, Gergő és a beszéd, már egy ideje szenvedek attól a problémától, hog gergő álmában beszél. Folyékonyan és érthetően, roppant érdekes, amint megtudom egy sötét titkát, megy a körlevél mindenkinkinek:D
152-es busz: a legjobb jármű a világon (kis kék biciklimnél is jobb) olyan mint a bogár hatalmasban, Rikitósárga és lepukkadt, és nem indul be. Roppant ritkán jár, de ha kimész a megállójába, akkor biztos, hogy 2 percen belül ott van, és a város minden pontját bejárja, minden megállójában megáll. z ára 23 forint, amiért ugyan nem jár sok extra, de az élmény elragadó (amióta kinn vagyok, egyre gyakrabban használok ilyen hülye szavakat) A busz padlóját egymásmellé fektetett, nem igazán rögzített deszkák képzik, nem slusszkulccsal, hanem egy karral kell behúzni a motort, és a kettes sebességnél már köhög és lefullad, így az út nagyrészét gurulva teszi meg. A busz közepén van egy vödör mocskos vízzel tele, annek a feladatára még nem jöttem rá. Ez elmondva nem lett olyan izgalmas, de majd lefényképezem. Mára ennyi