HTML

Márk kínai blogja

Sziasztok! Itt nyomon követhetitek egy éves kínai száműzetésemet.

Friss topikok

  • Kinaismárk: @napenergia: nem tudom, de ha valahol látok ilyet, akkor megkérdezem (2009.04.30. 15:23) a hetem
  • orangeman: ja azokat én is szeretem hogy macska lenne hmmm asszem nem baj (2009.03.17. 13:30) erős idegzetűeknek
  • sindbad: Hozzászólnék, de még nincs mihez?!:-))) (2009.02.12. 15:56) xian
  • Misikape: Kína gyönyörű! jó utat! (2009.02.11. 18:25)
  • Sáfrányos: édes, citromos majonéz???? rajottem.blog.hu/2008/12/12/majonez (2008.12.12. 15:41) ppp

Linkblog

ccc

2009.03.10. 08:47 Kinaismárk

Ismét zajlik az élet Kínánan, pénteken mulattunk Gergővel egy csöppet, aztán a hétvége  nagyrészt nyugodtan telt, köszönhetően annak, Charlotte-ot elkapta a Kalici-vírus, ami most rendesn pusztít errefelé, már én is felkészültem a hasmenés-hányásra. De eddig még nem következett be, Szombaton a varázslatos 152-es busszal kimentünk az Auchan-ba, bevásároltam egy csomó tisztálkodási eszközt, majd tanultam. De sokat. Hétfőn kb 15 fok és napsütés, ami remek volt. Legnagyobb problémám az alvászavar, ami hazipatika.hu tesztje szerint is rendkívül elhatalmasodott rajtam. Tegnap meg elmentem óvódába tanítani. 5 csoportban volt órám 10-15 percesek. Olyat játszottam, hogy dobtam a labdát nekik, és aki elkapta, annk valami primitív angol kérdésre kellett válaszolni. Ez az 5 évesek között ment is, de a végén beraktak egy 2 évesekből álló csoportba, ahol végig reménytelenül próbáltam elmagyarázni a stand up-sit down kérdéskört, aminek pár síró  kisgyerek lett a következménye, illetve térdfájás, ami a kb 20 cm magas ovis székről való felállás-leüllés 15000  szeres végrehajtásának áládod hatásaként jelentkezett (így próbáltam demonstrálni a dolgok lényegét. Alegjobb az volt, amikor 4 órakor az ablakban megjelentek a gyermekükért jövő szülők-nagyszülők, akiket meglátván kb mind a 30 pisis hangos zokogásban tört ki, így az órám utolsó 10 perce érdekesre sikerült, nem is beszélve a momentumról, amikor az öregek beszadadultak a terembe, és szinte kitépték a kezemből a labdád, és dobták a saját gyerekeiknek, hogy vlük is foglalkozva legyék. Délután meg tanultam. megint. De jó hírek is jöttek hozzám, hiszen a lufthansa. hogy a gazdasági válság miatt kiesett bevételeit pótolja egy kicsit, nagyon leszállította (kb. felére) az árakat, így meglovagolva eme remek lehetőséget, Matyi (a bátyám) és Eszter (ő nem a bátyám) érkezésüket jelezték. Május bégén jönnek és elviszem őket minden jó helyre. Szóval most nagyon hepi vagyok. A nekem szánt nagy és drága ajándékokat velük küldhetitek ki nekem.

Aztán ma lebeszéltem tancibácsikkal is, hogy emiatt hiányozni fogok a suliból egy hetet, de nem láttam rajtuk a totál depresszió jeleit, hogy nem látnak majd olyan sokáig, (pedig hazipatika.hu tesztjei után azonnal felismerem ki depis és ki nem) úgyhogy szerintem nem lesz gond.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kinaismark.blog.hu/api/trackback/id/tr28993004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása